Nieuwe projecten

Andere doelgroepen

Omalief wil ook projecten opzetten voor andere eenzame mensen, zoals gehandicapten, daklozen, drugs/alcoholverslaafden. Het team van Omalief heeft al diverse projecten klaar liggen. Het wachten is op jou. Alleen met jouw steun en de bereidheid om je schouders onder een project te zetten, zullen wij de projecten tot uitvoer kunnen brengen. Wil jij iets betekenen voor anderen, wil jij meehelpen voor een socialere samenleving en wil jij anderen gelukkig maken, dan ben je van harte welkom aan boord van Omalief.

Wij willen iedereen die ons nodig heeft graag helpen. De kracht van onze hulp is menselijkheid. Alvorens hulp te kunnen verlenen wordt uiteraard eerst in kaart gebracht wat nodig is en wat wij daaraan kunnen bijdragen.

In een later stadium denken we er ook over om onze vrijwillige hulpverlening in te zetten voor kinderen die buitengesloten zijn, geen vriendjes hebben om mee te spelen. Maar ook willen we ons bijvoorbeeld ontfermen over eenzame dieren. Dieren hebben, net als mensen liefde nodig.

Toekomstvisie:

Een overzicht van de projecten die we samen met jou willen opzetten:

• Project Menslief: voor drugs en/of alcohol verslaafden

• Project Meedoen: voor gehandicapten en chronisch zieken

• Project Jullie horen Erbij: voor daklozen

• Project Onze vrienden: voor dieren

• Project Kleine schatjes: voor kinderen

• Project Waardig: jongeren met een Wajong uitkering helpen de maatschappij.

We hebben jou hard nodig om al deze projecten te kunnen realiseren.

OMALIEF KAN NIET ZONDER JOU HULP, OMALIEF KAN NIET UITVAREN ZONDER JOU INZET.